Dripp, dropp....

Sverige mot Kuba i handboll.
31/11...
Spännande match det där...
Speciellt då Sverige gör i snitt ett mål i sekunden...
Vem kommer vinna...

Vi är så förbannat sjuka här.
Snorar och hostar och sprider bakterierhärdar stora som elefanthus, vi kan riktigt se hur de flyger omkring i luften.
Så nu har vi skaffat ett akvarium där vi samlar dem som husdjur, Storebror tycker det är skitkul att vi äntligen skaffat oss "djur".....

Jobbat både Fredag och Lördag....smittar? Njaee det tror jag inte...
Hur som haver, igår Fredag, var jag som värst, snora så förfärligt att jag tappade känseln i näsan och gick konstant omkring med en droppen hängande på nästippen.
Ända tills jag hade Ögonbrynsfärgning, medans jag satt där framåtlutad över kunden blev motståndet för tungt för droppen som landade med ett splasch i pannan på kunden.....
Ingen fara skedd!
1 sekund senare var en ny droppe ute och ingen anade någonting, jag harklade mig lite och låtsades bara att jag spillt lite ögonbrynsfärg.....

Jobbigast med att jobba sjuk är att jag jobbar med makeup, borde därmed se fräsch och snygg ut ( utan fallande näsdroppar ) men det är jävligt svårt med konstant illröd näsa, vattniga röda ögon och flammig hy.
Låter så jävla billigt när man står där och säger:
- Den här foundation täcker jättebra, och den här pennan tar bort röda ögon...
- Borde du kanske pröva själv då, Sickface!

Men såna otrevliga kunder har vi inte, de säger inte ens ifrån när man sitter och droppar över dem under en brynfärgning!


Kommentarer
Tina

Hahahaha, det är ju underbart! Droppa snor på kunder!

2009-01-18 @ 10:08:02
URL: http://www.metrobloggen.se/greklandsbloggen


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0