Fet och ful eller fet och rik?

Programmet Världens fetaste eller ngt sådant går på tv'n.
Alltså ska man skratta eller gråta?
Banna eller applådera?
Människorna gör miljoner på sitt fett och vill bli ännu fetare ( inte alla). En annan kämpar för att bli smal och spenderar miljoner på fucking nutrilett!!!!
Vem har rätt vem har fel?
Eller:
Vem gör rätt, vem gör fel?

Puh...

Ingen förmodligen, borde helt enkelt bara leva!!!!
Äta när man är hungrig och så....hahahaha HAHAHAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!A!
Jo visst, tjenis penis, och så tar vi den om skomakarbarnen också.
Vaddå?
Den som känner AnnaPannaLiljegren vet att här finns ingen middleway...antingen bli miljonfettis eller nutrilettskinnis....

Maken ( notera att vi ännu inte är gifta...funderar hårt på den.....jävla greker kan man ju inte lita på...så gifta sig...nja jag vet inte.....man kan väl älska honom ändå...typ..) tog fram en bild igår efter jag kört mitt 30min pass på min CROSSTRAINER ( jajamän så heter min metallkompis....)...;

- Här är du så jävla snygg....kvinnlig liksom..
- Fet! Jag är fet där älskling.
- Nej du har lite mer kvinnliga drag!!
- Jag tycker jag är bättre nu...eller bäst när jag är stressad underviktig ammande  .... spöke...

Om någon ger ett par miljoner för en halvfet lyxhustru kan jag sända ett par bilder..... 


Kommentarer
"Ulla".... ;-)

Men dumkärring! Det är väl inget fel på dig?! Tjock har du definitivt aldrig varit, sluta! Lev, ät och njut.

2009-01-24 @ 14:38:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0