Gummistövlar..

..Räcker väl inte Tina???
Svensk sommar kräver gladpack i XXL.

Som Tina påpekade så kan man alltså köpa skor även i Sverige, något jag länge anat men inte vetat säkert...
Ha!
Som min son sa till mig efter att jag meddelat att vi kungligt skulle ut på sko jakt, eftersom jag inte hade några skor.
Min son öppnade garderoben och skrek:
- Men mamma, ljuger du?
- ??
- Du har ju visst skor! Massor....!!!!

Karlar, spelar ingen roll vilken ålder de är i, de fattar inte det här med kvinnoskor.
De finns skor och så finns det skor.
Och just såna skor har jag inte alltså utan måste ut och köpa, och nej, det är inte Gummistövlar, men jag har faktiskt inga såna heller så kanske...
Tills dess blir det flipflop med blå skoskydd ( gratis hos tandläkaren....) 

Jag skojar!


Kommentarer
Tina

Visst är det härligt med svensk sommar?

Tror du att en grek skulle sätta på sig flip flop när det är åtta grader ute, blåser iskallt och regnar småsten? Åk och köp skor nu!

2009-06-03 @ 10:04:06
URL: http://metrobloggen.se/greklandsbloggen
Eva

Hehe. Vi är för sköna, vi svenskar. Och hur har de förresten mage att klaga på oss som köper skor. Jag kan garantera att alla snubbar har någon konstig hang-up som de köper massvis av, och det är garanterat saker som är mycket mer onödigt än skor.

2009-06-03 @ 12:47:49
URL: http://renaramagrekiskan.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0