Kitchen nightmare..

A Fy Fan!
Nu ser hela jävla köket ut som ett katastrof område!
Jag har målat resten idag.
Jag kunde inte igår och jag kunde inte idag..
Varför gör jag såhär?????
Kan jag inte komma ihåg hur det var sist jag var framme?
Hur jag svor och slet, det är inte så lätt som jag tror, men lik förbannat så ger jag mig på det igen och igen och igen.
Och blir lika förvånad varje gång.
Öhhh Da!

Ok, om jag nu ber en målare komma blir det väl ialla fall lite billigare, jag menar jag har ju grundat...
Grundat och grundat, jag har slabbat på lite färg, men nu behövs det väl bara en omgång till...va?
Man kan inte sitta och äta i köket för tillfället, det är så flammigt och fläckigt att man blir åksjuk.
Men man får inte kräkas på mina nya "fina" vita väggar....

Operation Kitchen nightmare fortsätter........


Kommentarer
Eva

Men du som är en lyxhustru borde väl inte måla själv?? Eller?

2009-06-11 @ 16:11:52
URL: http://renaramagrekiskan.se
Lotta

Envisa människa, men i slutänden blir det bra!!!!

2009-06-11 @ 18:58:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0