1 år äldre..

När man får barn inser man hur fort åren går.
Man firar ett årsdagen med pompa och ståt, sen smörjer man in sig med anti rynk ända in i analvecken, fan vad man ådras snabbt med barn!
Ett år innebär inte bara att vi haft älsklingen ett helt år, att han kan gå, säga mamma eller kramas, ett år innebär yttligare ett år av lös hud, gråa strån, hängigare armhud och slappa ansikts uttryck, anti age funkar snart inte längre, bikinin kommer att förpassas i garderoben och badlakarn XXL får en ny mening.
Va fan var 25-30 års kris mot detta????
Varje år barnen fyller fylls min åldersnoja till bredden och jag får en rynka bara av att tänka tanken. 

Som tur är jobbar jag på FACE och kan med makeupens hjälp dölja det mesta....
Men allt är väl bara en tidsfråga...

Ja må jag leva ut i hundrade ååååååår.........



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0