Extraknäck.

Efter pension....
Är det brukligt?
Till och med lagligt???
Tvivlar på att det blir någon lön för mödan men ändå.
Gamla människan ska hoppa in som vikare på lands macken....
Tänk om de vill ha hjälp med fönsterputsning, luftbyte (?), och oljepåfyllning...
Fixar hon det tro?
Nog för att hon kan tanka sin egen bil, men andras?
Ja det är inte som att koka soppa på sin egen spis morsan, jag hoppas du vet vad du ger dig in på....

Hon kanske blir addictid och öppnar eget.
Jag och Macken...
Kanske blir något stort, börjar baka bröd mellan oljebytningarna och tillslut blir det ett soppkök med myspys dukar och stamkunder som aldrig skulle kunna tänka sig att tanka någon annanstans...

Ja man kan aldrig veta...


Kommentarer
Lotta

Nu är det så här va, jag tankar inte åt dem det får de göra själva, inte något oljebyte heller. Jag svarar i telefon om uthyrning m m. Så det så.

2009-05-06 @ 14:20:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0