Itsibitsi Bikini...

Tog storebror och åkte till stranden bara vi två idag.
Lillebror och Jia jia fick stanna hemma..
Mysigt, han klarar sig ju själv ganska bra nu så jag såg fram imot att ligga och sola och läsa...
Tills vi kom dit.
Då hade jag glömt, tidningen....och kanske det viktigaste om man nu inte är på en nudistbeach alltså.
Bikini fasen hängde kvar där hemma!
Till vilken nytta då kan man ju undra..
Ja det blev ju inga bad gjorda för min del, sola lyckades jag väl göra om än något obekväm i en strandklänning som man fick hissa upp lite där och ner lite där, jag är inte mycket för topless solning men fan vad varm en strandklänning kan bli om man sitter på lavastenar och gassande sol i 2 timmar..

Bästa kommentaren stod Storebror för.
- Titta Storebror, vilken fin grön sten, som Jiajias ögon...
- Jaa..och hennes tänder.

???
Ok...
Nog för att det fattas en tand här och där, men gröna är de väl ändå inte?
Mögel i munnen?
Någon?


Kommentarer
Ulrika

Kom hem nu, saknar dig! Kom hem till gråa Sverige, här nakenbadar vi! ;-)

Varit greknostalgisk på youtube.... Hittade en sfakianakisvideo (opa opa...) helt förfärlig video, men åhhhh, suck, vilka minnen.....Var tvungen att lägga in den i FB...

2009-05-10 @ 09:58:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0