Bananflugor/Småflugor

Har en hel stab av småflugor i huset, verkar som om de flyttat in under min bortvaro.
Vad jag vet önskade jag inga hyresgäster denna gång, men där ser man..
Googlade på nätet om hur man blir av med dem, och då skrev en annan utsatt att hon/han gjort samma sak:
" Hur man blir av med småflugor"
Och att Google undrat om hon/han menade:
" Hur man blir av med småflickor"
Nu lider inte jag av det problemet, men det skulle vara lite intressant om någon svarat på den frågan, och vad det kan tänkas vara för tips.
Ibland funkar Google sådär.....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0