Blocket, hemma hos mig.

Jag bär med mig ett arv, som emellanåt är jävligt tungt att bära..
Ja bära och bära, jag behöver ju för fan inte släpa omkring på skiten, men ändock.
Jag kan inte slänga saker!
Just nu står en obrukbar Tv apparat på soffbordet...soffbordet..
Men längre än så orkade jag inte bära skiten, och jag har fortfarande inte fattat att den är trasig.
Är den verkligen det?
Jag menar, ska ingen kolla den först?
Den kan väl fan inte gå sönder bara för att Lillebror trycker på on-off knappen ett par gånger ( ett par tusen ggr...)??
Men vem ska kolla den, och hur länge kan den stå där?
Ska man kanske sälja den på blocket?
Bättre begagnad obrukbar Tv säljes, eller nej, bytes, jag behöver en byrå till killarnas sovrum.
Blocket.
Vad vore väl livet utan slit och sälj, byt och köp?
Jag är besatt, har fått VM som blockets användare.
Så om ni har en byrå...
Eller en "lack" stereobänk, en svart, den gamla modellen....
Några vita gamla stolar.
Eller vill köpa barn kläder, grejor..
Kastruller...
Eller känner ett stort sug efter en (eventuellt) obrukbar Tv, fjärrkontroll på köpet.
Here Im, Blocket here in my livingroom.


Kommentarer
Tina

Haha, jag har också missbrukat Blocket. Inför flytten i höstas sålde jag det mesta där. När vi kom tillbaka sålde jag resten...



Nu har jag upptäckt Tradera! Det är jättekul!!! (undrar om detta är ett tecken på att jag behöver mer spänning i mitt liv...?)

2009-10-16 @ 08:50:24
URL: http://metrobloggen.se/greklandsbloggen
Anna

Tradera, jaha....

Och hur får man hem en byrå därifrån då? Kommer med posten eller?

Kanske kan sälja Tvn där....till någon blind.

2009-10-16 @ 09:41:13
URL: http://enlyxhustrusbekannelser.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0