Detox dag 3.

Har satt in det stora artilleriet.
Katrinplommon och linser till middag.
Nu jävlar om det inte händer något.
Har gått ner 1kilo men det måste vara all vätska, pissar som en gravid och är minst lika svullen som en 8månaders havande kvinna.
Och så in i bomben törstig, fast jag bara dricker vätska!
Måste vara alla jävla fröer som ligger och ploppar som majskorn i magen, snart kommer det väl ut en klängväxt ur munnen så mycket som jag sått de senaste dagarna.
Varför gör jag det här nu igen?!


Kommentarer
Anonym

Ät INTE för mkt linser bara...jag fick TARMVRED...fick ont som fan i magen! Var tvungen att åka till sjukhuset pga ont i magen! Blev opererad akut!!! Åt linssoppa typ tre dagar i rad för att "rensa" tarmarna!! Aldrig mer linser eller nåt annat liknande..linfrön...osv.

2009-10-29 @ 20:16:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0