Detox dag 4.

Ok....
Det är nu jag ska skriva att detta är det bästa jag gjort och att jag aldrig mått bättre..
Jag kan säga såhär;
Jag mår inte dåligt, men jag mår bättre när jag äter normalt, dvs chips, vin och godis, kakor, bullar och en och annan nutrilett.
Jag kan ha förlorat något kilo, hoppas jag rensat ut det mesta skiten dock, hur nu det skulle kommit ut, man får gissa genom allt pinkande för del nummer två har verkligen lyst med sin frånvaro.
Jag har aldrig varit så svullen i hela mitt liv, men:
MEN, jag har inte ätit så mycket som en enda kaka, bulle, godisbit you name it, på 4 dar!!!
Och det mina vänner var den största vinsten!
Jag kan om jag bara vill, jag har karaktär, jag är stark.
Imorgon avslutar jag min detox med fredagsmys med ungarna:
Chips, ostbågar och massa vin (till mig) står på menyn, lördag ligger jag säkert i tarmvred, men det är det värt!


Kommentarer
Tina

Så, istället för att detoxa och äta kaninfröer, skulle du inte kunna prova att äta typ mat? Istället för kakor, godis, chips och nutrilett, menar jag. Om du åt vanlig mat skulle du kanske inte behöva detoxa och äta kaninfröer. Det var bara en tanke som slog mig... ;-)

2009-10-30 @ 13:17:12
URL: http://metrobloggen.se/greklandsbloggen
Ulrika

Tack Tina!!!!! Detta har vi föreslagit Anna i åratal.... TACK!!!!! :-)

2009-10-30 @ 18:03:13
Anna

bla bla bla....

TYST!

Hör ni?

Det är snuskis snaskis som vill ha gottigott gott, han sitter i min mage och drar i tarmarna när jag inte lyssnar.

Det är inte MITT fel!

2009-10-30 @ 20:58:19
URL: http://enlyxhustrusbekannelser.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0