Grannen

Om ni tänker störa min nattsömn med " Its a final countdown" och till råga på allt sjunga falsk Karaoke till det kommer jag lägga nylagda bajsblöjor i brevinkastet imorgon bitti.
Think about it....
Grattis på 30års dagen.
Gud vad unga alla är.....
30 år...
Vad vet de om Joey Tempest, jag menar den snubben är väl bortåt 50år nu...och det är väl minst 20 år sedan han stod och vicka på rumpan till Its a final countdown. Skulle grannen alltså stått som 10 åring med långt hår och headbangat till Europe?
10 år?
Tarzan och Banane?
Vad hände med dem liksom?
Fyra myror är fler än fem och så vidare...
Europe?
Och han som inte har något hår, hade han långt när han var 10 år?
Nä, jag fattar ingenting.
Jag hatar Europe!
Jag hatar Its the final countdown.
Och det vet han.
Slår vad om att jag vaknar om ett par timmar till falsk manskör.....


Kommentarer
Jocke

Hahaha underbart. Tack för att du lät mig ha min 30års fest och tack för gratulationen, men vi gick ju faktiskt hemifrån kl 20:30 så sååå farligt kan det ju inte ha varit ändå!? När det gäller Europe... Svar JAAA Absolut jag och mina polare stod faktiskt och sjöng och headbangade till the final countdown redan när jag var 7år, för det var då den kom 1986. Min kusin och jag fick tillochmed följa med min morbror på livekonsert och se Europe i nybyggda Globen då...Så jag tror vi kan komma fram till att "The final countdown" betyder så otroligt mycket mera för mig än att reta gallfeber på dig (även om det är en bra bonus ;-) ) det var dom som var i freestylelurarna när man gick hem under mörka vinterkvällar och man VISSTE att kommer det ett fyllo och slår mig så kommer JEOY TEMPEST att rädda mig!



Ps. En gång i tiden hade jag lika långt hår som HE-MAN ialf :-) .Ds



Ps 2. Europe släpper nytt album i dagarna... ska du komma upp och lyssna tillsammans med mig eller ska jag spela så du hör? :-) .Ds

2009-11-16 @ 13:24:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0