Inte bara renad, men även frälst.

Ni bara måste lyssna på:
Gregorian.
Vilken musik, jag är frälst.
Tror det är den vi har på jobbet, man kör lite yoga när man masserar kunderna.
Bäst är:

Gregorian - Close My Eyes Forever with Lyrics

Ok, det blev lite överdrivet stort men ok.

Och för övrigt.
Min vikt.
Jag är väl som alla kvinnor?
Tycker man är fetare än man är, och prövar gärna nya metoder.
Kanske inte behöver det, men eftersom jag är ofrivillig frossare, så måste jag ta till drastiska åtgärder emellanåt.
Tänk om jag bara skulle låta frosseriet löpa linan ut????
Hjälp!
Då skulle jag få vara med i fetväktarna.
Ni anar inte vilken liten knubbis som döljer sig inom mig.
Hon måste stoppas, hon måste hållas i kontroll.
Om det så är med fågelfrön!

KOM IGEN:
Lovar att minst 3 av mina läsare sitter och smider en detoxplan nu........
Måndag kör vi igen, kom igen alla bajsnödiga.
Här ska skitas ( denna gång ska jag göra det rätt! ) och rensas...
Fast är jag fortfarande smutsig?
Två dagars vanlig matfrosseri kanske inte kräver en detox....fast en detox ska ju vara 10 dagar har jag hört.
Och då inte med ett break mitt i med chips och vin.
....puhhh.....
Nä, nu tycker jag att vi andas lite och lyssnar på något från Gregorian.
Vem vet lite andlig frid kanske rensar lika bra?
Och inte blir man uppsvälld i magen heller.
Hallelulja!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0