Tvn

Jag måste bli av med åbäket.
Är det någon som ska ha den eller?
Ska jag behöva sälja den på Blocket till någon blind?
Eller på Tradera till någon som inte vet vem jag är och inte upptäcker felet förrän det är försent och jag flyttat till Santorini igen, för gott!
" Jag lägger den i ett kuvert och sänder den med posten, dont worry"
Nähä.
Jag får väl kasta skiten då, men jag orkar inte lyfta den så den får väl stå där den står tills någon stark känner sig manad att lyfta bort den.
Kanske kan ställa en blomma på den...blir ju lite mer mysfaktor över den då....
Kanske kan öppna den och låta barnen leka Tv...
Kanske kan öppna den och laga den själv?
I värsta fall säljer jag den efter operationen, trasig som trasig....




Kommentarer
Anonym

vad skall man annars ha grannar till,,,

2009-10-16 @ 18:01:41
Anna

Hmm...

Grannar....

Måste vara en stark granne, kan det vara ngn av de övre pojkarna?

De nyblivna Gymnissarna?

2009-10-16 @ 19:15:49
URL: http://enlyxhustrusbekannelser.blogg.se/
Ulrika

Grovsoprum? Tippen? Du fixar det! Var en powerwoman nu! ;-)

2009-10-19 @ 09:38:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0