Imorgon: LYXHUSTRU

Äntligen har vindarna vänt!
Det luktar lyx, jag kan riktigt känna siden mot kinden, champagne bubblor i magen ( kan dock vara mens smärtor, faaaan...).
Klockan två imorgon står jag uppklädd till tänderna i det finaste, lyxigaste jag kan hitta. Väskan packad och champagnen kluckande vilsamt.
Bikini, spetstrosor ( såna man hade innan man fick barn...typ...) och diverse barnförbjudna saker, och ost, nej för helvete!!!! Till champagnen!!!!!
Jag ska på "semester" i 24 timmar.
PÅ LYXHOTELL!!!!!
Jag ska fan inte röra mig mer än nödvändigt, det vill säga från jacuzzin till sängen.
LYXHOTELL!!!!
LYXHOTELL!!!!
Äntligen, äntligen får jag leka lyxhustru som kommit till Santorini för att njuta av det goa livet!
Dricka mig full mitt på dan, bada naken i jacuzzi, sova läääääänge på morgonen............
Jag ska njuta av varenda liten minut av de 24 timmarna, jag ska utnyttja varenda liten tjänst man kan ha på lyxhotell, jag ska samla på mig varenda liten tvål, syskrin, kaffepulver, chokladbit som finns på rummet, och jag ska använda varenda handduk, badrock, lakarn som finns.
Jag ska njuta och jag ska lyxa.
Se upp!
Här kommer en utsvulten Lyxhustru, men siktet på LYX! 


Kommentarer
Tina

Sesådärja!!! Vad trevligt...

2009-09-30 @ 20:58:46
URL: http://metrobloggen.se/greklandsbloggen
Lotta

Nästan så man blir lite avundsjuk. Njut bara det är du värd

2009-10-01 @ 07:53:43
Camill

Jag unnar dig VARJE SEKUND... du är och förblir alltid en lyxhustru... Härligt! KRAM KRAM

2009-10-01 @ 08:12:33
Anna

Camilla min vän! Önskar dig att få uppleva detsamma. Det är VI värda!

Kram

2009-10-01 @ 13:37:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0