Ovanligt lungt.

Det är ovanligt lungt på Crazy Island....
Det enda som stört lugnet är att lillbror halkat i badrummet och slog upp ett jack i pannan. Fick en bula stor som ett ägg, fast jag hade på ett helt magarinpaket, där sprack den teorin (grekisk).
Jävla kakel, va?
Varför i helvete kaklar man så förbannat i detta land?
Och skinande blankt kakel ska det vara, gärna sånt som blir snorhalt när man tvättar det.
Och det händer ju aldrig....
Och att det blir blött i ett badrum är ju lika sällsynt som att det blir gott om svamp efter en pissig sommar...
Nä, jag säger bara stampat jordgolv.
Eller heltäckningsmatta..
Lite opraktiskt i ett badrum kanske, men det funkar i England.
När jag blir stor och bygger mitt eget hus ska vi fan inte ha kakel på golvet i alla fall.
Slå ihjäl mig kan jag göra ändå.
Som när jag är ute och går med barnvagnen till exempel... 


Kommentarer
Lotta

Händer det inte något mer på Santorini, mer än att ungarna slår sig, det var länge sedan man såg något i bloggen

2009-09-15 @ 17:15:33
KG

vi vill se bilder från ditt paradis,,

2009-09-15 @ 19:11:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0