Bloggandet

En sak är i alla fall säkert, att om jag bodde i Grekland skulle det inte vara sån stiltje på bloggandet. Där händer det ju alltid något.
Sen är det ju sällan alltför bra saker, men ändock, man kan inte få allt.
Så därför kan jag glädja alla läsare att jag reser ner till Grekland på Torsdag och bör få rulljans på bloggen igen på Måndag, då har jag nämnligen satt fötterna på Alcatraz igen.
Och som ni vet, händer det inget på Alcatraz då händer det ta mig fan inget någonstans.
Så håll i hatten, nu laddar vi om.

Här hemma kan jag meddela att följande hänt:
Vänninan fyller 40 år idag...ja och nån ska väl göra det, vi ska alla den vägen vandra, fast jag har mååååånga härliga år kvar.
Grattis vännen!



Kommentarer
Camilla

Ja vi firade väninnan bra igår kväll på Leftheris taverna. Vi drack en heldel, åt destomer men framföralla så skrattade vi oss igenom kvällen. Synd att du inte kunde närvara, men nu vet jag ju att snart kommer du till detta underbara land! Saknar dig så // KRAMAR i massor från Kreta

2010-04-28 @ 13:23:11
Camilla o Ulrika

En del 36 åringar är som 45 åringar, och en del nyblivna 40 åringar är ännu 25!!



Kram

2010-04-30 @ 07:35:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0