Smycket igen

Ser ni det nu då?
Har varit inne och ändrat, igen!

Håller på att bleka ett par jeans, men efter 1 och en halv flaska tycker jag fortfarande att det inte syns, men nu blir jag nervös, kanske är det bara jag som inte ser att de blekts?
Kanske är de i själva verket helt vita nu?
Genomskinliga?

Lägger ner det här, har ju sagt att jag är urusel på att infoga bilder...

Här är dock sista bilden, på jeansen, vad tycker ni?





















Bra eller dåligt blekta?

Jasså??!!
Ni kan inte se dem heller?
Bra för jag driver med er, det finns ingen bild......


Kommentarer
Lotta

Är de också osynliga, men nu har smycket kommit fram, äntligen efter mycket om och men

2010-04-19 @ 14:49:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0