Badhuset

Ja för inte fan kan man bada utomhus i sommar Sverige, så vi drog till badhuset istället...
Hör och häpna.
Det här borde vara politiskt inkorrekt i tabu Sverige:
Jag har precis duschat och går naken in i omklädningsrummet för att ta på mig kläderna när en av badvakterna, en manlig sådan kommer efter och börjar spola rent i duschrummet.
Ursäkta mig?
Sen när går manliga anställda in hos damerna?
Och inte fan ursäktade han sig och förklarade vad han gjorde ( flukta får man anta? ) istället dundrade han in i ett av omklädningsrummen och pratade med damerna där, man får hoppas att de bar mer än badmössan, men samtidigt kan man ju inte bli chockad om de faktiskt stod i bara mässingen, det hör ju liksom till när man byter från badkläder till kläder. Mig veteligen drar ingen på sig klänningen över baddräkten och sätter fart mot utgången.
Funderar på att stämma hela skiten, och då speciellt Herr fluktare/badvakt....
Och inte var han snygg ens..............


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0