U2 biljetter eller bara vanlig REA?

Sista dagen på "flashigabutiken".
Konkurs, hur skriver man det flashigt?
Hur som haver det var 75% eller 150kr på alla kläder, och det är billigt, även för en nörd som mig.
Men egentligen var jag ute för att handla till mannen.
Klockan elva öppnades dörrarna och jag tror nog att de kunde stänga med tomma lokaler senast två.
Var det någon i denna lilla stad som inte hade pressat in sitt arsle i butiken så var det inte många. Möjligen de som inte ens kom in.
När jag kom var det relativt lungt, men medans jag stod i kön för att pröva...( jo, exakt så jävla dum är jag ) hade butiken fyllts på så t.o.m kassa kön ringlade in i min provhytt.
Det tog mig exakt två timmar att knöla mig ut därifrån, och detta för ett par jävla kalsongers.
En kille som tittade in frågade om det var släpp på U2 biljetter eller vaddå.
Nej då min lille vän, det kallas rea, och det är sånt som förvandlar oss till hyenor.
Hyenor med en Acne stämpel.
Kanske köpt på konkurs stället, men vem vet det när man struttsar runt med kavajen lite käckt på armen, gärna med fodret vänt utåt så ingen missar märket................ 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0