Och Gud sade: Vare regn

Och så öppnades himlen över Santorini och spolade bort både gammal Sahara sand och en och annan nedtappad leksak från A-barnen.
Och en och annan topz, nötskal, pappersnäsduk, strumpa och sist men inte minst en gympadoja....
Jag hatar att bo underst!!!
Jag hatar att se vad A-folket har kastat ner över oss som smulor till fåglar.
Jag hatar att städa upp deras skit!
Denna välfyllda soppåse ska jag dumpa rakt på farstutrappen till mina tre närmaste grannar.
Vända ut och in på hela påsen och låta härligheten rinna in i deras små sketna lägenheter.
Av A-folk är du kommen till A-folk ska du åter färdas......


Kommentarer
Lotta

Ojdå så arg man kan vara, Santorini kanske inte är så bra för humöret för fröken

2010-05-22 @ 09:06:34
kg

va i he*****e är ett a-barn

2010-05-22 @ 09:37:23
Lotta

OK KG jag tror det är albaner hon menar. Hoppas det men snart är hon hemma på Snickaregatn 12 igen tack och lov säger jag bara

2010-05-22 @ 17:39:18
Anna

BRA!

Tala om var jag bor bara.

Snart kommer jag ha hela A-armen efter mig. Brevbomber, knidnappade barn och jag vet inte vad.

Herre Gud...

2010-05-22 @ 20:16:16
Ulrika

Ha ha... ;-)Smarta a-människor som dels kan läsa svenska OCH hittat din blogg då! :-D Puss och kom hem så kan jag skydda dig på Ringvägen 143!....

2010-05-23 @ 12:22:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0