Uppror.

Igår dog tre personer, och Aten har blivit rejält vandaliserat. Ingen flyg trafik och ingen båttrafik.
Som min vännina skrev, nu behöver jag ju inte oroa mig vart vi ska bo, jag kommer ju ingenstans!
Usch det är fruktansvärt det som händer och ändå, här märks ingenting om man inte jobbar med flygtrafiken. Turister med kryssningsfartyg intar ön precis som vanligt och Japaneserna kör runt med sina små hyrbilar åt alla håll. Men en sak är annorlunda, på himlen syns inte ett plan inget mullrande bland molnen, bara skrik från grannens alla A-barn.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0