Ris eller Ros

Om 40min får vi se.....
Kan bli ett huvud som trillar...........
..mitt........


Kommentarer
Camilla

Vem överlevde och vilkens huvud trillade?? Jag gissar på svärmors, och har det inte trillat än så gör det det när ditt tålamod tryter om sisådär 7 dagar.... Har jag rätt?? KRAM på er

2010-10-29 @ 08:02:30
ulrika

Oroväckande när du inte bloggar längre... Inte för ett huvud mindre skulle hindra dig, men ändå?.. ;-)

2010-10-31 @ 21:32:52
Camilla

VART ÄR DU OCH VAD HÄNDER?? KRAM CAMILLA

2010-11-01 @ 08:27:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0