Avundsjuka..

..är den enda sanna sjukdommen.

Hon kan allt.
Hon tom har bildbevis......hon har det som alla andra vill ha, fast hon jobbar sig till det, inget kommer gratis.
Om man inte är en sann Hollywood lyxhustru, men då får man knulla sig till ädelstenar och snygga outfit så det är heller inte gratis...
Kanske sån där välgörenhet...som alla rika sysslar med.
- Jaha, vad sysslar du med?
- Nja nej alltså jag jobbar inte...jag är lyxhustru...jobbar lite med välgörenhet och så
( dvs suger av mannen klockan 05.00 varje morgon because he is worth it......typ)
Finns det någon man som är värd en avsugning klockan 05.00, varför kan han inte vänta tills efter frukost?
Nepp!
Inget kommer gratis.
Fast det verkar som vissa har det enklare än andra, glider in på ett bananskal och passar på att ta ett par miljoner under färden framåt...
Är det, det jag vill?
Är det den avundsjukan som river i min kropp?
Vill men kan inte jag?
Är jag mer handikappad än min medsystrar?
Ok nu snackar vi inte Hollywood, nej jag vill inte, och skulle förmodligen inte, kunna suga av en miljonär i LA för att få bli ett med hans bank konto.
Men om vi tänker oss Carolina Gynning, ok hon knullade sig in i våra hjärtan genom Tvn men endå, man köper väl inte hennes konst och parfym för det?
Gled hon in på ett bananskal eller hade hon det?
Det för talang och det som jag saknar, att komma någonstans med det man vill.
Våga och satsa!
Avundsjuka...
Kanske har de alla fått jobba hårt....
Med eller utan avsugning... 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0