Mamma

Jag vet att det kan vara svårt att vara mor många gånger.
Då jag trampar runt i samma yllstrumpor som du, fast med hundra flera hål än vad du hade....
Du ska inte frukta.
Du ska inte vara rädd.
Jag skriver mkt skit många gånger och ibland önskar jag att du min skatt slapp läsa mina bittra rader.
Men vem har bett dig!?
THIS IS IT!
Mitt liv i svart och vitt, och som tur är känner du mig bättre än någon annan så du vet när det är dags att läsa mellan raderna och se skådisen bakom kulisserna.
Eller har du glömt det?
Att jag mer än ofta brer på och skapar historier som inte ens Gustav Vasa kunnat tackla.
Så läs min vän, men inte att för glömma, att din dotter har en rapp och oöm tunga.....


Kommentarer
Tina

Det fina med en egen blogg är att man är tillåten att skriva exakt vad man vill och hur man vill. Man kan skriva hela sanningen, halva sanningen eller enbart lögner. Det finns ingen som kan säga åt dig vad som är rätt eller fel. För övrigt hoppas jag att du får en underbar semester i Grekland. Må så gott!

2010-09-23 @ 20:10:56
URL: http://greklandochjag.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0