Försäljare..........kräääääääks...

Va?
Vad konstigt...
Bytte just över till ett annat elbolag.

" Vi håller alltid 10% lägre kostnad än ditt nuvarande elbolag"
Innebär: 10% lägre elkraftspris under ETT ÅR!
"Du får en gratis månad av oss"
Innebär: Du betalar endast, fast avgift, elcrtificatsavgift, elskatt OCH moms!

Och sen vill de veta varför man är missnöjd?
Lite mer ärlighet i livet skulle inte skada!

WHY?????
Det är ju inte första gången jag går på det, jag är ung, kommer att gå på det igen, och igen, och igen och igen ochigenochigen ochhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh


 



Kommentarer
Rebecca

Har blivit ett fan av din blogg bara på dessa få dagar ;). Jag som är så dålig på att följa bloggar annars. Så en eloge till dig, Anna.

2011-02-05 @ 16:00:30
URL: http://labecca.wordpress.com
Annicka

Jag har som regel att aldrig tacka ja till någon form av telefonerbjudanden om jag inte först får papper eller korrekta uppgifter och några dagars betänketid.

Det mesta låter skitbra när de ringer, men de "glömmer" ofta att tala om momsen som tillkommer och alla andra små fina avgifter.

Förbjud telefonförsäljning enligt lag är mitt mantra!

2011-02-06 @ 01:08:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0