VART TOG LÖNEN VÄGEN?

Alltså, fick man inte lön idag? Och kontot visar på 2000....
Rekord låg lön eller?
Ja inte en jätte hög direkt men lite mer än 2000kr borde jag fått.
Nej, det är alla jävla räkningar, som alltid envisas med att dyka upp samtidigt som lönen, och suga åt sig så man får vara glad om man har en krona kvar att lägga i sparbössan.
Den här gången skulle ju CSN ha sin del också och då for ju halva lönen iväg bara genom en blinkning, sen var det ju visst vår semesterresa som drogs direkt, den där som vi egentligen inte har råd med, tid med, lust med...eller jooo, lust med en stor portion ågren.
Helt plötsligt är jag både fattig och trött, vilken dålig kombo.
Ska göra mig av med ett av problemen, nu!


Kommentarer
Ulrika

Lön? Får du lön????

Jag får ett lite bidrag varje månad... ;-) En del kallar det lön....................

Kram!

2011-02-28 @ 20:20:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0