Lurad av 3

Jävla jävla försäljare!
Var hos 3 för att skaffa företagsabonnemang, all ok.
Tills han skulle fiffla med mitt abonnemang, jag som ringde fritt till fasta telefonnummer och inom 3.
Han kunde sänka månadskostnaden till 49/mån jag skulle tjäna 20kr, men ok, why not...
Nu kom räkningen, mycket riktigt 49kr mån men sen betalar jag alla mina samtal, en förlust på ca 200kr denna månad.
WOW!
Vilket kap!
Vilken succe förändring!
Var skickar jag bomben?
Du Steve, din jävla lurendrejeriare, jag vet vart du jobbar, vänta dig ett helvete framöver, den här räkningen kan du ju ta och stoppa upp i ditt försäljar arsle,lika stort som ditt munläder din jävel!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0