ÄNTLIGEN, fler lyxhustru serier på TV!!!!!

Jag njuter, skålar med dem genom Tv-rutan och önskar att jag kunde se mitt eget nylle bland alla anknäbbar....
Smala, rika och stora bröst!
Men fan vad lite de äter!
En liten skinkrulle med färskost, och ett halvt champagne glas....
Alltså, är det värt det?
Ja, förmodligen.
Men vad hungriga de måste vara.
Och blir de inte helt odrägliga när de tar en drink på kvällen?
För fler kan de väl inte ta, då måste de ju bli helt på kanelen så lite som de stoppat i sig. Och man får nog inte göra bort sig som lyxhustru, då kanske "denbetalandemannen" sätter frun på svält föda i straff, en ostskiva och ett halvglas vatten i 8 dagar.
Det kostar att ligga på topp!


Kommentarer
Annicka

Personligen tycker jag bara att dessa kvinnor ser konstiga ut. Det syns lång väg att de opererar sig för att se unga ut och vad är då vitsen med det när man ändå ser att de är gamla bara för att de har ett sådant typiskt plastnylle som gamla åldernojjiga hemmafruar har...

Du slår dem med din skönhet med hästlängder utan att svälta dig eller fixa anknäbbsmun!

2011-06-18 @ 15:40:00
lyxhustru

ja ja, ok....ska jag avboka min plastikoperation resa till Thailand alltså?

2011-06-21 @ 20:40:24
Kajsa Andersson

Goddag! vad kul dina inlägg är! lär med all säkerhet läsa dina poster igen. =) Hoppas du har en trevlig dag ;)

2011-06-28 @ 02:59:26
URL: http://jade.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0