Joggaren

Eftersom jag blivit en sån där idrottare så var jag ute och sprang i morse.
Jag har lagt märke till att det är ofta samma människor i den tidiga ottan.
En stel man med solglasögon tex, och jag tror han hejade på mig förra gången, så idag när jag såg att han var på väg mot mig förberedde jag mig.
Vid mötespunkten tittar jag upp och pustar fram ett tyst hej mellan flåsningarna, mannen i fråga säger något...
Men vad fan är det han säger?
Hälsade han?
-Mrrhrrm...hrrmm
Jag hörde ju helt klart att han framförde något slags ljud men kanske inte en hälsning direkt......
Kanske hälsar han inte utan framstöter såna ljud under sin promenad...
Kanske är han stelopererad och kan inte öppna käken?
Man kanske faktiskt inte hälsar på förbipasserande joggare...
Han kanske bara harklade sig.....


Kommentarer
Eva i Aten

Han blev väl rädd att du skulle springa omkull honom eller nåt!

Vad duktig du är som är ute och springer! För mig är det bara en tidsfråga tills jag börjar...!

2011-06-17 @ 02:50:41
URL: http://evaiaten.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0