Tid för sig själv.

Ja, jag bajsar med öppen dörr, men det är högst ofrivilligt ska jag meddela.
Det konstiga är att så fort jag sätter mig på den där jävla stolen så kryllar det av folk som just då i detta ögonblick måste kissa, borsta tänderna, föna håret eller bara hänga där inne.
Jag skulle kunna ta betalt och bli miljonär på ett skitpass!
Så egentid är inget jag vet eller hört talas om, men det vet visst storebror vad det är:
- Pappa, jag vet varför du ska åka till Grekland. Du vill vara själv ett tag!
Smart son, undra bara varför man ska behöva åka ända till Grekland för att vara själv, kanske borde prova och gå på toaletten där alltså....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0