Utekväll, and so not worth it?

Anki Bagger?
Jag menar, hon såg ju precis lika dan ut som då, någon mer haka kanske men annars var hon sig lik...
Och alla runt omkring, sig lika....fast kanske ändå inte, men det var de här blonderade pudelfrillorna och några bilringar här och där, den eviga svennefyllan och så sjöng alla med....
TRAGISKT!
Och mitt i smeten stod vi och kände oss...för mer?
Bättre?!
Snyggare och inte så patetiska, fast vi kunde sjunga med...
Jag vet inte, jag tycker att alla ser så jävla kvar i 80talet ut så fort jag går ut, kan bero på att vi bor i en småstad. Kanske kan man inte bara lägga av med permanenten bara så där, kanske rår man inte för att den nyaste musiken är 80tals musik för det var då man gick ut sist.
Kanske tycker pudlarna att jag ser ut som en stroppentott med trist bajsfrisyr och är stel och trist som en finskpinne.
Och ja kanske är jag det, och därför tänker jag dröja med att gå ut igen, jag spar mina utgångar till Grekland, grekiskt hår är svårpermanentat!
Måste bara tacka för underbart sällskap, som tur är!




PUDEL WANNA BE, kanske?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0