Lyxfrun har hamnat i koma, stressfrun har tagit över.

Man kan tro att jag dött, men konstigt nog så lyder benen och jag går upp varje morgon när klockan ringer.
Men jag har varit borta härifrån, är så trött och håglös.
Orkar knappt bära min övervikt på 4kg och den har jag visst skaffat pga stress vilket borde betyda att ingen bantningskur råder bot på den. Tro mig jag har försökt.
Men nu fick jag veta att en kund hade samma problem, skaffat sig en liten skön bilring att luta sig mot, krock kudde in live. Och allt pga av stress.
Knepet att bli av med den?
No stress.
Så jag lär väl bli av med min om tja ungefär sådär 20år när jag går i förtidspension.............


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0