GI, fas 1, dag 2

Har gått ner 6 hekto, och det tror jag är allt vatten jag har i kroppen.
Ser lite uttorkad ut....
Har sprungit på toaletten X antal gånger under natten, men men, bort med vattnet som binds av kolhydraterna och sen bort med kolhydratreserverna så vi äntligen kan komma igång med fettförbränningen.
Har stora förväntningar inför imorgon, dag 3, då fettförbränningen kickar igång.
Förväntar mig nästan att ha stl 36 direkt, men det är väl att ta i antar jag.
Men det är svårare än jag trodde, blev riktigt seg idag och somnade när jag skulle köra bokföringen!?
Man skulle ju bli piggare!!!
Sen fick jag ett otroligt sug mellan lunch och middag, det skulle ju också sluta!?
Och nu har jag huvudvärk, har haft det de sista timmarna och trodde det var för att jag var "hungrig" igen, men även fast jag ätit så bankar huvudet irriterat.
Kanske följde någon viktig ledvätska från hjärnan ut med allt kiss?
Herre Gud, det sägs att dag 3 är värst, vad kallas då dag 2?????

Åhhhh vad jag ska bli smal och snygg...........


Kommentarer
Lotta

Ja jag säger då det, varför lida när man kan leva livet och ha det gött.



Men..... vill man var fin får man lida min, det sa min mor och mormor, så det så Kram

2012-01-20 @ 17:29:59
Lyxhustrun

Din mamma agade dig också, kom ihåg det. Gamla sätt är inte alltid rätt!

KRAM

2012-01-24 @ 10:51:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0