Lordag 21/7

Ar ute pa vift igen, ater en underbar middag pa Metaximas, uppe i Exo Gonia, inser att jag maste gora lite reklam for on.
Gar sedan till, Tropical och dricker en drink och ser bartenders florta med unga norskor som redan fatt for mkt i sig.
En sann semester alltsa...nar man ar ung....  Vi gamlingar far snallt ga hem nar klockan slar tva  man kan inte vara ute och slira varje kvall det orkar inte kroppen med, och sa far man taskig hud.....hudterapeut som man ar...
Hemat gaende mots vi av ett tjejgang, tuffa sjalvsakra donnor som glider over kullerstenarna ( om man nu kan glida over kullerstenar....) Hor att de ar svenskar och ar pa vippen att saga nagot spydigt pa grekiska nar jag inser att Donna nummer ett ar Alexandra Pascalidou, och just som hon passerar oss sager hon:
- OOOOOOch jaaaag! har sa smutsigt har, jag har inte tvattat det pa flera daaaaagar!
Och nar jag vander mig om ser jag att hon har samma uppsattning som hon hade pa flygplatsen,  maste alltsa vara riktigt skitigt, det ar ju minst 6 dagar sedan....... Har hon inte dusch pa sitt hotell?


Kommentarer
Ulrika

Snälla säg att du tog en bild, snälla snälla SNÄLLA! Som vi kan publicera i nån snaskig tidning. Gillar inte henne och vill gärna visa upp hennes skitiga hår :-)

2012-07-23 @ 22:25:05
Lotta

Men Ulrika, skäms så får man inte säga, men det hade varit kul med en bild

2012-07-24 @ 11:11:32
Ulrika

JOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO det får man! Gillar inte henne! Stalka henne och lägg ut fulfula bilder Annoulla mou! Kom hem snart så vi kan mysa igen snart! Puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuss!

2012-07-25 @ 21:20:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0