I solen i trädgårdsföreningen!

Ligger i gräset och läser en tidning medan barnen leker i lekparken. Total frid. ( om inte den lille odågan ständigt avbröt med diverse klagomål.... ) läser om träning och tänker på när jag ska träna ute gratis här i sommar.... Då jag inser att detta faktiskt ÄR sommaren! Den kom ju igår typ så det är svårt att fatta att allt det mörka och regniga faktiskt också varit sommar. Går in och kollar Friskis och Svettis sommar schema och inser att sommar träningen nästan är över. Jag har missat tre hela jävla veckor av gratis träning och framtid drömkropp!!!! Vänder mig om på rygg och gör 300 situps i ren ilska!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0