Det är med vikten som med vädret...

Ena dagen sol men mest regn och blåst.
Går helt enkelt inte ner. Trodde mig förlorat ett kilo men sen efter ett par dagar så var vikten på den samma igen, och då har jag ändå hållt mig till dieten.
Tar till nuterilett snart, där ser man ju att det händer något, även om det är mest vatten och man går upp ALLT plus lite till JAGVETTACKSÅMYCKET!
Jag får helt lära mig att älska min vikt, köpa ny garderob på Plus size avdelningen och hoppas på att det blir en regnig sommar så man slipper klä av sig.....


Kommentarer
Lotta

Ojdå, så farligt är det inte och förresten verkar inte någon bry sig för du har inte fått några kommentarer, bra va?

2012-03-21 @ 11:41:13
Annicka

Att du skulle behöva shoppa på plus-sidan i klädbutikerna finner jag föga troligt! Tänk på att vi faktiskt närmar oss 40... muntert värre, men det är ju ändå sanningen. Vi har fött barn m.m. så att tro att vi ska kunna se ut som barnlösa 25-åringar är helt orealistiskt så länge vi inte är villiga att betala en massa och låta någon skära i oss. Då kanske det går.



Det är bevisat att ju äldre man blir desto svårare är det att bli av med det där eller de där extra kilona. Och när det gäller LCHF så hamnar man där kroppen tycker att man mår bäst av att väga, inte vad hjärnan och ögonen vill att vi ska väga.

2012-03-21 @ 20:30:06
lyxhustrun

PUH vad jobbigt, vaddå fött barn? Vaddå 40 det är iaf jag VÄLDIGT LÅNGT IFRÅN, jag är ....hm, typ 25..nej ok 31....

Ska nog ändå gå över till traditionell bantning och förora lite kilon, för SJÄLVKÄNSLANS skull, jag kan ju alltid återgå till LCHF....jag är bantar nörd, låt mig va! Det finns folk som shoppar som hobby, jag bantar som hobby...

2012-03-23 @ 21:33:55
lyxhustrun

PUH vad jobbigt, vaddå fött barn? Vaddå 40 det är iaf jag VÄLDIGT LÅNGT IFRÅN, jag är ....hm, typ 25..nej ok 31....

Ska nog ändå gå över till traditionell bantning och förora lite kilon, för SJÄLVKÄNSLANS skull, jag kan ju alltid återgå till LCHF....jag är bantar nörd, låt mig va! Det finns folk som shoppar som hobby, jag bantar som hobby...

2012-03-23 @ 21:33:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0