Dagen efter en fasta.

Slutade med att jag åt en liten bit kyckling och knappt en handfull bönor, avslutade kvällen med ingefärste.
Inget knorr från magen mådde bra, vaknade i natt och var törstig men fortfarande ingen hunger. Nu är det dagen efter och jag känner mig lite tung, nästan som bakis. Men fortfarande ingen hunger, otroligt.
Dricker mitt morgon kaffe och märker hur tarmarna vaknar till liv, otroligt med tanke på att jag knappt ätit något men tydligen ska det bli ett toabesök ;)
Återkommer efter toan och vägning.
Solen lyser, det kan ju vara ett gott tecken :)))))



Kommentarer
Lotta

Jösses då, vad du hittar på, men det är inte många som skriver kommentarer längre på alla dina bantningstips. Ulrika har visst gett upp

2013-04-17 @ 07:10:31
ulrika

Ja nästan....
Anna!Det där är ingen diet, det är ren och skär svält! Och anledningen till att du mår bra är att du är hög på ketonkroppar! Du bryter ner kroppen. SLUTA SLUTA SLUTA!

2013-04-17 @ 20:48:07
Lotta

Hör nu vad en sjuksköterska säger.

2013-04-19 @ 08:17:15
Ulrika

:-)

2013-04-19 @ 13:34:27
Camilla

Då måste jag också få lägga mig i här....sluta med dina dieter!! Du är fin som du är!! KRAM

2013-04-22 @ 12:10:07
Ulrika

Kanske lyssnar hon på dig Camilla???? Blir mycket gott för dig och mig annars i sommar hehe... Oj vad vi ska laga mat! :-)

2013-04-27 @ 12:41:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0