Jag har blivit med IPhone.

Joo rå serru.
Nu har flashiga Anna stigit in i framtiden och skaffat sig en Iphone.
Den kommer om en vecka så om ni vill ringa mig gör det nu, efter det vet man aldrig om jag svarar igen. Tycker hela grejen är en riktig mischmasch och fattar inte hur jag ska klara av att använda den....
Men eftersom jag jämt är hemma med barn kan jag ju sätta mig en sån dag och råläsa hela manualen, kan jag inte svara efter det kanske jag iaf kan söka jobb på Iphone eftersom jag då borde vara väldigt påläst....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0