Lyxhustrun som kom igen?

Jag har gått bort mig i Svenssons långa mellanmjölkskorridorer!
Jag vill ha ombyte, bli rik, kunna göra det jag vill och "komma någonstans" i livet.... Jag står still, stampar på samma plats och pendlar bara mellan några få punkter i Linköpings stad. Tråkigt!
Det var mer glamour att byta blöjor på Santorini! Jag har kommit till en vändpunkt, jag vill ta tillbaka lyxhustrun och få snurr på livet, ändring!!!!
Vad har livet att erbjuda? Jag öppnar mina sinnen nu, inspirera mig!!!!!
Nu ska jag skrapa triss!



Kommentarer
Tina

Du frågade på fb om vi har bytt Grekland mot Malta. Oh,yes, baby... Surfa in på bloggen och läs i kapp!

2012-11-22 @ 22:03:30
URL: http://stockholm-malta.blogspot.se/
Lotta

Ja, tänk vad en liten trisslott kan göra

2012-11-23 @ 08:26:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0