Jag måste bli en bättre människa till 2014

Två gånger!
Dörren öppnas och där står hon...hon går in huserar, tar för sig och har fortfarande sina tofflor parkerade vid ytterdörren.
Andra gången kommer hon för att skita. 
Känns..... Speciellt att hon valt vårt hem som sitt avföringsrevir.
Jag hatar henne... Nej det gör jag inte! Inte så jag skulle kunna döda henne, bara få henne att svimma lite. Eller... Nej jag vill henne inget illa, jag vill att hon lämnar oss/mig ifred. Ger mig mitt avstånd som vi svenskar så väl behöver. De säger att jag är mer grekisk än svensk, men när det kommer till revir då vill jag ha mitt, ingen jävla svängdörr för släktingarna här inte!
Där är den svenska flaggan högt hissad! Här bor jag: back Off. 8 månader har fått mig att få sån bittersmak av släktingar att jag funderar på att själv flytta!
Men inte ska väl jag behöva backa mig ur mitt eget hem?! Nästa gång hon kommer pissar jag mitt revir rätt på henne!



Kommentarer
Lotta

Men kära hjärtanens då, är det så du känner???????????

2014-01-03 @ 12:18:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0