Tisdag 24/6 kl 22:53

Det blev ju nästan för läskigt.
Mamma läser ju min blogg....
Jag är inte självmords benägen, om nu någon fick för sig det och ringde SOS....
Nu är jag ju i Grekland så att ringa 112 i Sverige hade ändå inte hjälpt. Men om jag skrämde någon kan jag meddela att mina knän mår bra och att jag inte har några större planer på att ta livet av några andra vitala delar heller.
Att jag slängt två moderkakor är helt normalt om man fött två barn, ingen orsak att ringa polisen.
Förresten var det inte jag som slängde dem, det gjorde sjukhuset.
Eller jag tror att de har slängt dem.....inte för jag såg det men.......jag menar var skulle de annars ha dem? Det är ju inget de serverar i sjukhuscafeterian i alla fall............tror jag..............

Det är sånt här tankearbete som är såååååå jobbigt!

Mamma!
Jag mår bra......faktiskt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0