Ack, vänninor.

Vad är väl bättre än att krypa upp i soffan med ett glas vin och en mysig vännina i soffan mitt emot?
Kan man ha bättre pratorgasmer?
Med en vännina får man dyfta allt!
Öppna hela sitt inre och inte skämmas för en enda del av ens skavanker och fel.
Jag har varit på terapi "helg" hos en av mina vänninor, och jag känner mig både utsövd och hel.
Samtidigt har barnen fått leka av sig och njuta av en glad mamma.
Önskar så att jag hade mina vänninor tätare inpå mig så vi kunde ses oftare.
Men jag tar hellre och har en handfull fina vänner på distans än en massa rövhål inpå knuten.
Typ....
Tack Camilla!
Du är en perfekt värdinna och en god vän!


Kommentarer
Camilla

Önskar det vore mig du hade åkt till istället, men det blir ju lite knepigt med bilresa hit... Går nog snabbare med flyget! kram Camilla E.M

2009-08-12 @ 08:34:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0