Ack åh..

Vad är väl en natt på slottet....

Sett " Made in Sweden"....
.....
....
Det är ingen som direkt har upptäckt mig....ingen har erbjudit mig ett skivkontrakt...ok!
Nej jag kan inte sjunga..
Men va fan, kan Viktoria Silverstedth...(?) gå en modevisning?...
Ehhh, no!
Ok.
Kan Hon Rosing skaffa en karl själv?
Eh.....NO!
DÅ SÅ!

Så alltså!
Varför i helvete skulle inte jag kunna bli berömd och rik famous och lövely????

För att jag bor i Fucking Ömål, nästan....

Nja...Man kan skylla mkt på småstäderna men Hon vickepickan är ju från Hälsinnnnnnn..........litet ställe.
Så det är nog bara min otur.
Men nu när vi ligger i start groparna för något nytt, spännande, då tvivlar jag....
Nja, jo visst vore det fantastiskt, vårt eget, eget...
Men sen...
Lilla Linkan, här? Jag då? Litet och alldeles alldeles....underbart?

Det är nog mest att vi har halva inne i Grekland, om man säger så...
Och resan från Arlanda hit är om möjligt värre än en månstigning. Det passar aldrig med tåg, flyg, buss eller liknande...
Och eftersom det knappast lär sluta med dessa resor är ju Stockholm snäppet närmare Arlanda...

Nej, man kan inte ha allt.
Vi satsar på detta nu, sen när vi blir snuskigt rika och kända så har vi eget flygplan och flyger från flygplatsen här i Linkan och om vi måste åka från Arlanda så har vi limon som står utanför....

Allt ordnar sig.
Det gör det väl alltid?

...............
..................
..............
Fan ta dessa baginboxar.....man blir ju helt ........underbar..............


Kommentarer
Katie

BaginBox. Fantastiska uppfinning!

2009-02-04 @ 22:43:02
URL: http://katie.blogg.se/
Tina

Man måste sikta mot stjärnorna! Helt rätt!!! Inget mellanmjölksmes här inte! Sen kanske ni bara hamnar i trädtopparna, men då satsade ni i alla fall. Vi hoppade en gång men misslyckades (eller inte, man kan se det på olika sätt...) men vi kommer att hoppa flera gånger ändå. ALLT ORDNAR SIG!

2009-02-05 @ 09:41:23
URL: http://www.metrobloggen.se/greklandsbloggen
Katie

Var det svårt att läsa på min blogg?

2009-02-05 @ 22:18:02
URL: http://katie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0