Inför dopet, Fredag natt.

JAG önskar att ni som är bjudna kunde ta upp den jävla telefonen och meddela PERSONLIGEN att ni inte kan närvara!
Jag har bjudit ENDAST personer som står mig tillräckligt nära för att kunna prata med mig personligen!
JA!
Jag är pissed off!
Ja, jag har varit ute med morsan på en vinrunda, men; men! Det gör ingen skillnad!
Vi är vänner, vissa har dissat direkt och där kräver jag ingen ursäkt, men ni som jag väntat ett svar på, fan!
Är det så svårt? Är det så illa att ta upp telefonen och prata fem minuter? ÄR NI VERKLIGEN SÅ BUSY?


Kommentarer
Ulrika

Oj, verkar som det är många fröken Liljegren ska säga upp bekantskapen med...!

2009-09-06 @ 12:05:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0