Sjuk

Jag har bullemi, lulleri ( när man druckit vin ) och fulleri ( när man druckit för mkt vin ).
Jag har en grek, och två halvgreker och en grekstek jag bränt.
Jag äter en winerbrödslängd och ett paket riskakor om dagen.
Jag är stressad, pressad och halvidiot.
Jag jobbar 75%, 2barns morsa  och äger ett stängt creperi.
Jag förstår inte min man och mina barn, jag förstår inte ens mig själv...
Jag har åderbrock, grekbrock och en bock som brinner i hallen.
Jag tror på allvar att jorden går under 2012, och jag vet inte ens om jag orkar tills dess..................... 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0