Och sen..

...när jag ändå fått in konsnärskänslan som fladdrade som en skadeskjuten fågel i kvällshimlen, och lagt upp chips, hällt upp rödvin ( det vet väl alla, att konstnärer är ett pack A-lagare som som har talang ) och ifärdigställt allt, så har snorungen ( bokstavligt talat, det finns nog ingen unge som producerar så mkt snor, kanske det vore något att bli rik på, kan man inte sälja det? Som lim? Som flugfångare, Skidvalla? ) hällt ut alla chips bland mina nya hemhämtade stenar!!!
Inte nog med att mannen sprayat för alla kackelackor och bara det borde ju vara dödande om man ens andades in ångorna, stenarna blir ju flottiga!!!!
Känslan om skapande försvann lika snabbt som chipsen kastades ut i ravinen.
FAN Picasso, jag fattar att du dog!


Kommentarer
Ulrika

Anna, jag är rätt säker på att Picasso dog av hög ålder... Han var över 80 år... men han hade många barn! ;-)

2010-05-13 @ 10:24:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0