Fru Surtant.

Jag har gjort mig osams med allt och alla inom branchen ( cafe branchen alltså ).
Skickar tillbaka produkter till Servera som är hutlöst dyra eller gigantiskt stora ( va fan tror de att vi driver, ett cafe på Manhattans flottaste gata med 45 sittplatser både uppe och nere? Vi har take away i "fuckingLinköping"! )
Salladskylen har jag härjat om innan vi ens beställde den, den kom försent redan innan den var beställd. Och nu när den är här har en jätte suttit på den och bucklat till eländet så nu klagar jag igen....
Diskteknik snubben säljer plastpåsar dyrare än guld, men de är bra för miljön....( kan ju bero på att man skiter i att använda dem eftersom de är så jävla dyra )
Toapapper kommer jag heller aldrig mer köpa, man får gå hem och torka sig så enkelt är det!
Och inte heller Rapsolja som sänds i påse?!? DAH?????
Och inte det, och inte det, och inte det.....
Tror inte vi kommer har varor alls på Creppan om jag får bestämma, en och annan tomat ska vi nog kunna få till men mer blir det inte, det är för dyrt!
Nu ska jag gå och skriva menyn.
Världens kortaste:
Tomat 45kr.


Kommentarer
Camilla

i love you dear....

2010-11-15 @ 08:45:34
Ulrika

Tomatcrepes... Intressant.... Folk kommer vallfärdas till Linkan! ;-)

2010-11-15 @ 15:22:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0