Katalogbeställning...

Jag mår inte bra ( förmodligen influensankräksjukanfeber eller annat otäckt...) ( för man kan väl inte vara bakfull från nyår...Nu? ) och ELLOS får mig inte att må bättre!
Jag sände tillbaka ett felköp, returnerade och stod rak i ryggen och betalade den förbannade frakten. Hade jag handlat på lokala affären hade jag sluppit betala 2 fraktavgifter....grrrr
Hör och häpna när jag idag får ett mail, nej faktiskt två! Från ELLOS:
Nr 1
- vi har mottagit din retur, dra av 40kr för frakten...blabla bl.a....
Nr 2
- vi har nu sänt din leverans....bl.a. Bl.a. Bl.a.
Leverans?
Tittar noga och inser att mitt felköp har åter sänts till mig, precis den samma!!!
OM jag skulle velat ha min leverans i retur, borde jag då inte ändrat något, typ stl, färg etc?
Nejdå, jag tycker det är så roligt att shoppa på nätet så jag kör paketen fram och tillbaka några ggr, och betalar gärna för returen om och om igen!!!!
Why me?????



Kommentarer
Lotta

Ja ja det är den där kollen!!!!!!!!!!!!!

2013-01-04 @ 08:25:59
Ellos

Hej. Vi ber om ursäkt för missförståndet i samnband med returen, givetvis står vi för returfrakten när vi har gjort fel. Hör av dig via telefon eller skicka ett mail till [email protected] och förklara ditt ärende så hjälper vi dig. Mvh ellos

2013-01-08 @ 12:22:21
Lotta

Jamen se där, de hade fwl, bra gjort, upprättelse

2013-01-13 @ 22:09:23
BasquaseDiahHedgeristtrarkig

Kluczem problemów macierzy http://elizabethsloans.co.uk/teoria-raid-6/ - RAID 6 są grupy dysków o dodatkowej głowie w sterowniku, które zbierają znane z dodatkowymi bitami, dzięki czemu utrata 1 lub 2 dysków nie niszczy informacji (mówimy tu właśnie o stanie raid 5 i 6). Dodatkowe bity – parzystość – umożliwiają odtworzenie utraconych informacji poprzez odczytywanie wszelkich danych z nowych dysków i napisanie na dysku zastępczym.

Problem z RAID 5 liczy na owym, że monety są błędy odczytu. Napędy SATA są powszechnie określane z błędem odczytu błędów (URE) wynoszącym 10 ^ 14. Co oznacza, że raz na 200 000 000 sektorów dysk nie będzie mógł odczytać sektora.

2019-03-09 @ 23:27:02
URL: http://elizabethsloans.co.uk/teoria-raid-6/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0