Rädda mig!!!

Ett inhopp mitt i dagboken!
Jag måste få skrika ut, måste få springa genom kala korridorer. Måste slå i dörrar måste låta ilskan landa likt ett slag med knuten hand på mjukt kött.
Jag har nerver likt ett ormbo, krälande över kroppen, jag orkar inte mer! Och allt som sker när jag låter ormarna löpa är att jag själv blir betraktad. Det är mig man nu ser ner på det är nu mig det är fel på.
Måste tillbaka, låsa in, glömma, gömma och låtsas som ingenting. Uppföra mig, inte ställa till. Låta ångesten och ormarna återgå till sina bon.
En ensam tår som snabbt torkad bort. Vara stark, vara som man förväntar sig. Inte ställa till bråk, foga sig efter seden.
En dag kommer jag tillbaka, med full kraft. Jag glömmer inte. Jag lär mig. Och gör aldrig om samma misstag....



Kommentarer
Lotta

Men vad är nu detta, har du blivit psykiskt sjuk eller, ormar..... jag har aldrig hört på maken, kan vara delerium

2013-07-27 @ 14:27:02
Ulrika & Camilla

Vad är det som händer undrar vi från Metoxia....puss

2013-07-28 @ 19:49:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enlyxhustrusbekannelser

Före detta mammaledig tvåbarnsmor, pendlande mellan Grekland och Sverige.Förlovad med en grek, och har två barn 6 och 4år gamla. Har bott från och till i Grekland i 20år. Tror sig nu ha flyttat hem, men åker fortfarande titt som tätt till Santorini. Tror sig vara en lyxhustru, men är mest som vilken knegar Svensson som helst...

RSS 2.0